WOW! Det var längesen...

... Jag skrev här :)
Det blir väl lätt så när man har annat roligt som tar upp ens tid!

Bilfan är fortfarande på lagning!! Lagom pissed över det! Dom håller på och letar efter en databox! ingen som har en liggandes till en lancer?!?!

Jag har en alldeles underbar lite djävul som håller mig vaken om nätterna :) Blondie heter hon! En rödtigré o vit norsk skogkatt på 10 veckor :) Såå förbannat sööt! Till och med rörmockaren som var här smälte ner på alla fyra när han fick se henne :P hihi..

Ridningen går fint förutom att jag är sjuk just nu.. Ska rida för en tränare på Tisdag! MÅSTE bara bli frisk till dess! spännande!!! Hoppas det går bra!

Sitter hemma nu och hostar med katten. Men ska åka till pappa ikväll för jag SKA iväg till Ullared i morgon om jag så inte är döende. å de är jag inte :P Jenny ska med åxå. Kommer bli en oförglömlig resa.

Ja, det var väl lite ny uppdatering! Nu ska jag nog ta en dusch, utan balsam.. oooh.. det kommer gå mindre bra men vafan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0