Champions of Rock ♥

okey.. nu var det ett tag sedan jag skrev.. dåligt jag vet. Men man gör ju lixom annat i livet :)

Såsom att börja rida en ny häst :) Askul. Även om jag ramlat av två gånger av två :P haha.. Den första var mitt och cecces fel och lite yr och stel i nacken blev man. Den andra igår var en snygg och långsam kullerbytta nerför halsen :) haha! OM vi garvade :)

Bilen är ju på lagning nu! Topplockspackningen... Sjukt trasig skulle jag säga! grr... men nu hoppas jag att den kommer att bli bra när man lagar den för 4000!!!! Ska ta en riktig bilvårdsdag när hon kommer hem igen. Städa och putsa :) kanske blir lite vax till och med. och hojjen måste ju få lite uppmärksamhet med. En batteriladdare och en check innan vintern måste det bli! hmm. vart ska jag få dom pengarna ifrån :P

Fredagen tillbringades hos Niklas :) liten men trevlig fest :) Sen var vi ju tvugna att spana in det nya virus. Jag kom knappt in, Men ja in kom jag :) Litet pluttställe.. Men inte ett Louise ställe :P Jenny gillade det dock.. Men vidare till Frimis blev det iaf.. kom in vid ett lite sent men kul ändå.. Kännde mig dock lite gammal.. hur nu det kan gå till?!?!

upp och jobbade på lördagen pigg som aldrig förr?? nej inte direkt men efter ett par liter cola så var man igång igen och laddade för CHAMPIONS OF ROCK med PETER JOHANSSON!!!! Fyfan jag har längtat hela sommaren!! och sjukt bra var det trots att vi satt upp på balkongen rätt långt bak. Peter såg oss inte då men om han blev glad och se oss efteråt i signeringen :) Vi kramades som aldrig förr och min jeansväst fick ett minne för livet :D det var även andra grabbar som var glada i att se oss :P nämligen gitarristerna :) haha.. min engelska är ju mindre bra men.. Han bjöd in oss på drinkar på hotellet.. haha om vi garvade :P men ok tänkte vi.. vi kan ju gå in och ta en drink innan krogen.. men vi smet iväg när dom var på hotellrummet och lämnade sina gitarrer.. peter hade ju frun och lilla millie med sig så han skulle ju knappast vara med.. så vi stapplade iväg till frimis lite småfnittriga :P

Igår var jag såå duktig! Jag städade ur båda min garderober!! deni!! och tvättade sängkläderna! ah, jag kan om jag vill!
Så idag är jag ledig :) ska iväg till doktorn om en stund och sen blir det stallet igen! :) hoppas på att inte trilla av igen! :P men man ska aldrig säga aldrig!

Nu ska jag läsa min tidning som trillade ner i brevlådan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0