....

Ja nu kommer dom.. Dagarna ute i restaurangen.. Kommer sakta men säkert att lämna köket och det känns faktiskt lite vemodigt. Men det ska bli roligt att få göra andra saker! Och det kommer det att bli! Så nu tjejjer är det ändring på Rosalis som gäller ;) hoppas på att INTE bli en bitch! Men jävlar vad det ska styras upp ;)
Så nu går jag mot jobbet med nya tag!

Gårdagens uteritt :) Kul som fan! Hade med spö på Lillan. Hon går ju tok mycket bättre då! man kan ju få lite tempo i traven :) Sen är hon ju bara föör söt :)

Tog en tripp till Cecce och hälsade på henne och hennes inneboende :p TRE katter! Haha.. det var nog dom fulsötaste katter jag nånsin sett :) En gick bara och fräste och lät på nått konstigt sett. Pantern smög ikring med sin hängbuk och var trevlig. Medans morsan bara låg och sov under filten.. haha! :) och kanelgifflar åt vi! ujuj en heel påse! schhh.. dont tell anyone!!

Det är ju en förvirrad Louise som nu åxå har fått en PARKERINGSBÖTER på 600 .. grrr! Som nu inser att jag måste cykla till jobbet! För nu är man dubbelpank! och dubbel förvirrad! vad fan är det jag vill?!?





Jag vill ha en katt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0