Lördag

Vaknade med ett ryck! SHIT! Har jag försovit mig?? Men nej, jag är ju ledig idag :) :) :) Somnar om nöjd som aldrig förr :) Vaknar och är utvilad igen. Slår på tvn en sväng och då är det biggest loser. Haha, hur fan kan man ställa upp i nått sånt. ?! Amerikanare asså! Dom är ju bara föör mycket. Efter lite slötittande på tvn så går jag upp och inser att vädret är kasst och kylen är tom :( Vi som skulle köra hoj idag :s Och hungrg är jag! Men trycker i mig några frysta småkakor :P haha bra frukost! Louise i ett nötskal! Men socker är alltid gott :) Och tillräckligt söt är jag inte heller så! Mera socker till folket!! :)
Tar en dusch och låter håret torka medan man surfar runt lite! Har kommit på nu att jag ska skaffa katt igen! Ja, jag vet att jag är allergisk! Men det gick ju sist. Och då har jag ju någon som är hemma när man kommer hem, någon som vill mysa och som man kan pyssla om och laga mat åt! Just det som jag behöver :) Helst vill jag nog ha en Bengal, men dom kostar typ 8 000!!! hmm... Skogkatterna är ju lite billigare runt 5 000!! Men Billigast är ju en vanlig hederlig blandras kisse! :) Eller så kanske jag lånar en snygging till skogkatt av Ylva som är uppfödare! Ja, det tål att tänkas på..!

Ja iaf så tog jag bilen till ICA och hämtade ljusen som kommit :) Luktar gott i bilen nu :) Handlade lite och åkte sen mot jobbet för att lämna nyckeln på jobbet som jag hade igår när jag stängde. Men råkade bara svänga förbi Lager 157!hoppsan, det blev en skitsnygg klänning :) hihi... :) så åkte jag till jobbet och lämnade nyckeln, tog en kopp kaffe och bytte några ord men Jenny :)

Ja så när jag åkte hem börjde de ju att regna :( typiskt!
Nu har jag packat upp alla ljus och lagt i påsar, så ordentligt av mig! så ni som har beställt är det bara att komma och hämta nu :)
Håller på nu att lagar mat för fullt! Eftersom jag är lite yr och skakig och hungrig kan det vara bra att få i sig något och man ska hälla i sig en massa alkohol ikväll hos Sandra som han inflyttningsfest!
Typiskt! Nu ringde dom från jobbet! och jag kan ju inte säga nej! :/ det blev ett pass i morgon mellan 12 - 15 :( jaja får skylla mig själv!!

Nu ska jag göra klart maten och sen tagga för ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0