Aj aj..

Klockan ringer och jag tänkte bara NEJ NEJ NEJ.. Jag vill inte upp nu.. Gick och la mig lite sent igår kväll.. typ halv ett, absolut i senaste laget för lilla mig!
På jobbet gick det bra ända tills nu i eftermiddag då jag fick strålningar upp i vaden från fotknölen. Satan vad ont det gör. Det känns nästan som om benet är domnat.. Hoppas på att jag kan jobba i morgon bara, har ingen lust att sätta som andra i skiten..
Pappa trodde definitivt att det är latmasken.. hmm...

Snart kommer nog lilla Pappa och ska hjälpa mig att hänga upp min fina lampa :) äntligen!
Tur man har pappa som kan allt :)

Lite senare ikväll ska jag äntligen lägga in alla beställningar på PartyLite :) Hör av er om ni vill ha ett party.  ett Mysigt och trevligt sätt att samla vännerna på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0