Det har ju svajat litegrann..

oj oj.. Redan onsdag. Veckan går fort och det är tur de! För jag är ledig Lördag OCH Söndag :) weeii! det ska bli så himla skönt!

Igår var jag hos Jenny och slingade håret. haha. ja blondare blev det ju men det syns ju att det är hemmagjort :) Gillar dig ändå Jenny ;) <3

Sen blev det bio med Cecce :) Flickan som lekte med elden. Riktigt bra film! Synd bara att det var så nedrans kallt i salongen. Kunde ju inte direkt hoppa upp i knät på Cecce :P haha... Dom flesta som känner mig vet ju att jag fryser jämt. men igår var det extremt kallt.. och ännu kallare att cykla hem, hem till en tom kall säng :/

Lika kallt var det idag med, och skrapa rutorna på bilen var jag tvungen att göra med :/ brrr...
Dålig dag hade jag på jobbet med. Har smärtor i bröstet. och det gjorde riktigt ont i morse men det börjar ge sig nu...

Tog en lugn, men kall skrittur på Lillan idag barbacka och allt :) mysigt om det bara hade varit lite varmare.. Men det blir ju bara kallare och mörkare nu.. Trista kalla vinter...

Fy vilket deppigt humör jag är på.. och deppigt avsnitt av Grey´s är det med.. dags för ett varmt bad..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0