Egoboost!

Okey, vem har inte mått bra av en riktigt härlig egoboost :)

och jobbet gick bra som vanligt. jag och jenny har ju hysteriskt roligt :) börjar sakna Nataloo rejält nu. Det är riktigt tomt utan den lilla glada..

Drog med mig Jenny ut till stallet idag :)
Men Lillan vägrade att hoppa idag bara för att jag änligen hade en hinderuppsättare. typ 10 vägringar ETT hopp blev det.....! Jag var helt slut när vi äntligen hade tvingat över henne! Jäkla häst att vara envis! Men då gäller det att inte ge sig :p och vi hoppade över världens minsta hinder till slut så jag vann! :)
till och med Jenny hoppade upp på hästen och red runt lite :) Duktig var hon!

Ser ut som att det kan bli utgång med Jenny på lördag.. Klaras såklart :) ses där..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0