Första inlägget

Ja, då var man väl fast i bloggdjungeln nu då antar jag.
Det kanske inte är så dumt att få skriva av sig lite :)

Tyvärr blir inte mitt första inlägg med ett glatt humör..
Dagen började bra på jobbet. Jenny är min ängel på jobbet btw..
En olycka händer så lätt och ja, vipps så var hela kylrummet fullt i mjölk.. oj ja! Så ag hjälpte till att skrura en jäkla massa mjök. När jag håller på och moppar golvet för fullt så vips, vickar jag ut hela skurvattnet.. hmm.. bara till att skura lite extra då! Annars så gick det väldigt bra på jobbet. Jag och Emelie gjorde ett bra team i driven :) Mycket bilar, det gillar vi!

Så swischar jag iväg i min "fina" bil till stallet på bra humör för jag har längtat så efter att få träffa Han senare på kvällen. Ridturen går fint, vi travar massor och avslutar med en galopp på åkern :) Svättiga och nöjda kommer vi tillbaka till stallet och skrittar av lite i paddocken när kusin Anna ringer :) Det var inte igår.. Jo, men visst så ska hon köpa ännu en till hund. jo, en tredje å han är jättefin tydligen. Jaja, dom är håriga och jag tål dem inte.. Men dom är väl fina på håll :) Så blev det bestämt att jag ska följa med dom upp till Mora på fredag och hämta fanskapet. Det var min lediga dag de :)

Kommer hem och tar en dusch och gör min snygg för att Han ska komma över. Ju längre tiden går ju mer oroligare blir jag. Slutar med att Han kommer över på en kopp te bara och vi pratar lite om att vi ska sakta ner tempot. Åh jag som gillar honom sååå.. Men vad gör man inte för den man tycker om! Nu ska jag bara lära mig att ha lite tålamod, för jag vet att Han är värd det!

Men nu ser jag fram emot att få träffa min kära kusin igen och tillbringa en härlig roadtrip med henne och hennes mamma :)

Så, i morgon blir det att jobba mellan 8-16 och sen till Lillan i stallet :) Kanske blir en träff med Sandra.

och idol har man missat med såg jag nu.. typiskt..

Tack för mig!
Looove

Kommentarer
Postat av: Robin

Det är fint att blogga:)

2009-09-16 @ 22:45:19
URL: http://robinsfiske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0