Köra bil, köra bil och så lite köra bil ...

Yepp, det är vad jag har gjort Heeeela dagen .. Just nu skulle jag kunna spy på att köra bil,
men det går snart över..

När klockan ringde i morse var det som en mardröm... slog upp ögonen och tänkte, NEJ, det är mörkt jag ska INTE gå upp nu... :s Men det skulle jag ju.. fast ett par snooze hann jag med innan telefonen ringde vid halv sex då kusin anna och hennes mamma crillan var i Askersund och på väg upp till mig. Då var det bara att masa sig up. En pina! Mötte upp dom vid Eurostop och så fick jag köra.. Hela vägen.. Men roligt hade vi! :) Var riktigt kul att få träffa mina favoritsläktingar igen :)

Fluffy, som hunden hette, som Anna köpte, var nog den sötaste Sheltyn EVER!! :) Men han tyckte inte om att åka bil, han dreglade ner hela bröstet så han var alldeles blöt när vi var framme i örebro.. :p
Vi stannade även i Rättvik och åt på en god restaurang vid namn Anna :) Passande! Sen letade vi dalahäst :) Crillan skulle absolut köpa en Dalahäst nu när vi var i Dalarna. Till slut hittade vi massa fina. Men det blev ingen dalahäst.. Vi blev snåla och köpte var sitt servettställ i form av två svarta dalahästar i smide :) dom var billigare.. hihi.. när vi passerat Kopparberg ville jag bara hem.. Gjorde ett par mindre bra omkörningar så Crillan och Anna nästan fick hjärtattack :p Men det gick ju fint, jag hade full kontroll. Ville ju bara hem :)

Väl hemma så blev det lite Marieberg med Johanna :) Ett par nya gardiner till köket :) En ny tröja :) och lite smink :) Några hundralappar fattigare men jag lever gärna på knäckebröd ett tag så jag kan få shoppa lite :)

Blev väldigt glad när Han ringde till mig bara för att kolla att resan gått bra :) Det betyder mycket :)

Lite film nu men blir nog snart sängen. upp och jobba mellan 9.30 - 15 sen till stallet.
Längtar ju inte till städning en lördag kväll, men det är ett måste tyvärr..

Gonatt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0