Ljusparty

Ja igår var det ljus i mitt "hus" :P Sålde riktigt bra faktiskt så jag är väldigt nöjd. Så nu har man råd att köpa massa nya ljus och ljusstakar :) Det blir ett guldträd med ljus i :) Kommer bli superfint i köket tror jag :) Nu måste man bara vänta ett par veckor innan ljusen kommer åxå.. det är ju det tråkiga!

Så har jag kommit på att jag vill tapetsera om i köket :) Det ska bli mörklila :) Deni! Så nu ska jag bara övertala Jonas om att han ska slänga upp tapeterna åt mig :)

Idag har det blivit jobb, stallet och nu slapp framför tvn.. ska väl försöka ta mig en dusch så jag inte luktar massa häst när jag går och lägger mig..
försöte göra ett försök att köpa in en s krok så att jag skulle kunna hänga upp min nya fina lampa :) MEN, varken feltema eller maxi hade det så jag gav upp.. Pappa får ta sig en titt i firmabilen om han hittar något så han kan hänga upp min fina. Tur man har pappa som kan allt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0