Rejsat på stubben :)

Idag blev det rejs med Lillan på stubbåkern. Till slut fick vi upp lite fart :) Men Nisse, fullblodet, hängde inte med oss, de ni! Så avslutade vi i paddocken men oj, så segt det gick där. Fick ta till spöt så fick vi lite fart sen..

Jobbet gick kanon, tur att jag har ett bra jobb som jag trivs med :) och i morgon är jag ledig :) ska bli jätteskönt. Hoppas dom klarar sig utan mig på jobbet nu ;)

Ursh att det ska bli så kallt nu på hösten. Sitter i soffan nu med filten och fårskinnstofflorna :) Mys! om man bara hade Han här att mysa med så hade det varit perfekt. Men jag får ta mig ett varmt bad att värma mig med senare.. Men nu ska vi titta klart på idol.

Ja, så ska man upp vid fem i morgon.. seegt.. Men ska bli kul att träffa kusin Anna igen :)
Kanske blir en runda på stan med Johanna på eftermiddan. Men jag skulle ju faktiskt behöva städa åxå.. ska ju ha ljusparty på söndag, då måste det vara fint hemma! Alla är välkomna, så bara att höra av dig om du vill komma!

Gokväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0