seeegt idag...

Efter en låång dag på jobbet i fredags, 7.30 - 20.00, tog jag och Jenny ett par öl på Pitchers :) Riktigt kul men det blev en tidig kväll eftersom vi skulle upp och jobba dagen efter.. Lördagen blev jobb mellan 11 -20 långt det med. Känner nu att jag vill vara ledig läänge .. gärna en vecka eller två! och Johanna den JÄVELN åker till Thailand idag :( Riktigt avis.. Jag vill med!
Ja iaf så stängde jag och Emelie igår på jobbet :) Gick som smort ju! :) och klara innan åtta var vi med! Klockrent skulle jag kalla de. Sen blev Emelie lite taggad på utgång så hon och Rebecka kom över på ett par cider :)
Hade mamma hemma men hon var rätt nöjd med dator och tv tillgängligt så :)
Så hojade vi iväg till klaras.. ingen kö.. hmm tänker man då.. och in kom vi och TOMT var stället.. ännu mera hmmm.. Men vafan vi ger det en chans och mycke riktigt blev det bättre efter bara en stund.. Örebroare å vara sena att gå ut asså :p Riktigt trevlig kväll med många gamla kära ansiken och andra söta nya :) Det här gör vi om tjejjor :)

så till idag.... ja vafan säger man, toksegt!
Mamma fick upp mig stax efter nio.. Men oj va trött jag var och nu med.. så åt vi frukost och nu har hon åkt och jobbat igen.. Lite skönt för nu får man vila ifred! :p
var tänkt att jag skulle till stallet idag ja, hmm väntar nog ett tag så kanske man blir lite piggare och lite nyktrare :p

Punka på cyklen fick jag igår med och så hittade jag en ny park :p haha..

måste verkligen tvätta åxå men gud så trist.. :( Kanske ska gå ner nu och kolla om ingen tvättar kan jag tvätta hela dan :P blir mindre jobbigt då!

Nån som är sugen på film ikväll? :)

tvätten kallar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0