Stressdag

Jobbet var tressigare än vanligt och det känndes som om ingenting fungerade som det skulle.. Jag var allmänt irriterad på det mesta.. och i morgon ska man tillbaka till det igen.. Men hoppas på att det går bättre.

Efter jobbet åkte jag ut till stallet och red med Katrine. Vi tog en långtur till en grusgrop och sen hem igen. Ska nog rida snart igen till grusgropen. Så ska jag och Lillan rejsa lite. Katrine var inte på rejsing humör med Timian, han kan bli lite het ibland.. Lillan var ovanligt pigg idag faktiskt så det kändes bra :) Hoppas på fler pigga Lillan dagar!

Och idag kom pappa hem från Tyskland. Äntligen! Har saknar min pappa! Och så har han köpt med min lampa hem :) :) :) En sån som jag hade men som förvann... nu äntligen har jag en ny egen världens finaste lampa :D

Imorgon blir det ljusparty kl 18. Hoppas på att det kommer lite folk så man kanske kan starta upp detta igen och tjäna lite extra pengar. Det säger man ju inte nej till!

Ikväll är det toklungt här hemma hos mig, är trött som bara den efter att ha smällt i mig nästan en hel pizza! så mycket pizza har jag aldrig ätit... Men det kan bero på att jag inte ätit något på hela dagen..
Men jag har hunnit städa litegrann och tagit en dusch och slängt ihop en sockerkaka.. :p

Undrar om man ska leka tjurkärring och banka på grannen som väsnas... Dom har fest som vanligt..

tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0